ELR Home   Create recipe   Resource page   My recipes/favorites

Handchecks (2020 - 2021)

Post your hand checks here

8 Likes

8 Likes

@Mark_Turner…what’s that juice? It looks like…um, skim milk!

6 Likes

16 Likes

@Mark_Turner OMG, what you cooking in that grill ??

5 Likes

Vaping a tobacco on this Vapefly Galaxies BF RDTA. This is one atty that delivers great MTL and RL without compromising either. And no disrespect to chimpanzees but a chimp could build this thing.

13 Likes

Cleaning the roof handcheck :crazy_face:

9 Likes


shitty weather handcheck

9 Likes

11 Likes

Where’s ur hand SD?? :thinking::flushed::rofl:

9 Likes

Lol, taking review pics …

6 Likes

Lol…, wasn’t sure… just checking… didn’t know if something happened to your hand or what… cuz I know u never responded to my question. a/b tht deck… so I saw the pic. & thought… oh :poop:… is there a reason the hand isn’t pic’d??? :laughing::rofl:LMFAO​:laughing::rofl:!!!

6 Likes

Too nice to be reviewiing, relo’ing to a new LZ

9 Likes

9 Likes

Stuck in traffic Handcheck,

12 Likes

10 Likes

8 Likes

Oi. The things we “see” when just skimming sometimes!

I was like “Whoa! That’s gutsy!” :laughing:

And as for:

I’m pretty sure chimps can’t read. :crazy_face: :wink:

8 Likes

In the 50’s?? lol

If someone sees you with that, they’re gonna be all “He’s got a raygun!! Get him!!” LMAO

7 Likes

Handcheck with Rocky
.


.

11 Likes